Τμήμα Ενηλίκων

Αν και η Εκπαίδευση του ενήλικου πληθυσμού αποτελεί ένα σύγχρονο φαινόμενο και παρότι σε συστηματική μορφή παρουσιάζεται αρκετά νωρίς, για σχεδόν δύο αιώνες  στο χώρο της μουσικής εκλείπει κάθε θεωρητική και πρακτική προσπάθεια εξειδικευμένης παιδαγωγικής προσέγγισης.

Ωστόσο η φράση «ποτέ δεν είναι αργά» δεν θα μπορούσε να είναι πιο κατάλληλη!!!

Με σεβασμό στο χρόνο που μπορεί να διαθέσει ένας ενήλικος και λαμβάνοντας υπόψη τα ιδιαίτερα κοινωνικοπολιτικά και ψυχολογικά χαρακτηριστικά του καθένα αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε τμήμα ενηλίκων στο πιάνο.

Το να παίζει κανείς πιάνο είναι ένα από τα καλύτερα χόμπι που θα μπορούσε να έχει κανείς. Παρά το γεγονός ότι κάποιες στιγμές μπορεί να είναι αρκετά απαιτητικό με τη σωστή αντιμετώπιση είναι δυνατό καθένας να μάθει να παίζει πιάνο, να διαβαζει μουσικά κείμενα και να μεταφέρει στο πιάνο μελωδίες με την ακοή.

ΟΛΑ ΤΑ ΕΙΔΗ ΜΟΥΣΙΚΗΣ

Αφού πρώτα εξασφαλίσουμε ότι έχουν κατακτηθεί οι βασικές γνώσεις και οι τεχνικές στοιχεία που χρειάζονται για να παίξει κανείς πιάνο τότε μπορούμε να σταδιακά να προχωρήσουμε και να επεξεργαστούμε μουσικά κείμενα ή μουσικά κομμάτια της προτίμησής σας είτε αυτό πρόκειται για κάποιο κλασσικό, τζαζ, ροκ ή παραδοσιακό ελληνικό.

 

ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Η πρόταση μας είναι τουλάχιστον για ένα 45 λεπτο μάθημα την εβδομάδα. Ο τρόπος που οι ενήλικες και τα παιδιά εκλαμβάνουν και αφομιώνουν τις πληροφορίες είναι πολύ διαφορετικός. Ενώ τα παιδιά γενικά έχουν δυσκολία να κάνουν μεγαλύτερα σε διάρκεια μαθήματα ο ενήλικος βασικά απολαμβάνει τον extra χρόνο στην τάξη

 

ΜΕΛΕΤΗ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ

Το να παίζεις μουσική είναι μία καινούργια δεξιότητα. Μοιάζει με το να μαθαίνεις μια ξένη γλώσσα αλλά παράλληλα απαιτεί νευρομυϊκό συντονισμό ώστε να μπορείς να συντονίζεις αρκετές δραστηριότητες ταυτόχρονα. Προκειμένου να γίνει αυτό χρειάζεται πρακτική εξάσκηση. Μη σας τρομάζει όμως! Είναι εύκολο να το διαχειριστούμε καθώς μπορούμε όλη αυτήν τη διαδικασία να τη σπάσουμε σε μικρότερα βήματα και  να εφοδιαστεί ο σπουδαστής με τις απαραίτητες πληροφορίες ώστε να μπορεί μόνος του να ανταποκρίνεται στις προκλήσεις των μουσικών του ερεθισμάτων.